Na dogodku, ki ga je organizirala evropska poslanka Tanja Fajon, so predstavniki slovenskega ministrstva za promet in Luke Koper v luči revizije predvidenega financiranja osrednjega TEN - T prometnega omrežja predstavili pomen vseevropskih prometnih koridorjev čez našo državo. "Zaradi svoje ugodne geografske lege je Slovenija že stoletja križišče pomembnih kopenskih poti med vzhodom in zahodom, severom in jugom. Z edinim pristaniščem, Luko Koper, ponuja tudi najkrajšo povezavo med Sredozemljem, Bližnjim Vzhodom in državami Daljnega Vzhoda. Njena osrednja lokacija predstavlja ključni del v sestavljanki prihodnjega TEN-T omrežja, kar priznava tudi pristopna pogodba s Slovenijo, v kateri Unija opozarja na pomen prometne infrastrukture v Sloveniji za razvoj čez evropskega prometnega omrežja," je med drugim dejala Fajonova in dodala, "da je to treba upoštevati pri identificiranju projektov, ki so v evropskem interesu.”
Predsednik Odbora za promet Brian Simpson je med drugim dejal, "da ne more ničesar izključiti kot ničesar vključiti", ko gre za vprašanje, ali bo v Evropskem parlamentu mogoče izboljšati predlog Evropske Komisije o reviziji TEN-T, upoštevaje slovenske interese. O pomenu koridorja X in vključitve Luke Koper v baltsko-jadranski koridor se bo prepričal, kot je dejal, med obiskom v Sloveniji v drugi polovici februarja.
Jean-Eric Paquet, direktor za mobilnost v DG MOVE, se je strinjal, da "pristanišče Koper ni zadostno vključeno v baltsko-jadranski  koridor" in priznal, da vseevropski koridor X v osrednje omrežje TEN-T ni vključen tudi za to, "ker so bile ob pripravi predloga težave s standardi glede naklona železnice na avstrijski strani".
Predstavniki Slovenije Janez Požar, generalni direktor za pomorske zadeve s slovenskega ministrstva za promet, Sebastjan Šik iz Luke Koper in Gregor Pretnar, ki je predstavil študijo o tekmovalnosti prometnih koridorjev čez Slovenijo, so v razpravi opozorili na pomen V. in X. vseevropskega koridorja (Benetke - Trst/Koper - Ljubljana - Budimpešta - Kijev), ki predstavlja najboljšo in najkrajšo povezavo med jugovzhodno in vzhodno Evropo. "Gre za hrbtenico sistema, ki združuje komercialne in logistične strukture in neposredno zadeva 20 evropskih regij," je še opozorila organizatorica dogodka.
Poslanka Fajonova pričakuje, da bopredlog EK o reviziji TEN-T omreżja v Evropskem parlamentu in Svetu EU v prihodnjih tednih in mesecih možno še izboljšati: "Slišali smo veliko koristnih nasvetov, med drugim, da morajo biti v razprave o koridorju X vključeni vsi zainteresirani v naši državi in soseščini. Veseli me, da nam je prav to z različnimi udeleženci na konferenci danes v EP že uspelo."