"Sporna direktiva, po kateri bi morali biti piloti v delovni pripravljenosti ali na delu tudi do 22 ur, je v zadnjih tednih močno razburjala evropske pilote, ki so do zadnjega trenutka pred poslopjem stavbe v Strasbourgu in na parlamentarnih hodnikih delili letale s pozivi poslancem, naj direktivo zavrnemo. Nejevoljo je povzročil tudi predlog o omejitvi časa letenja na 11 ur, pri čemer so piloti vztrajali, da ga je treba omejiti na deset ur.

V Evropskem parlamentu so zato kolegi pripravili resolucijo, s katero naj bi direktivo zavrnili in se zavzeli za predlagane izboljšave pilotov. Razprave so bile zelo burne, priča smo bili agresivnemu lobiranju, zaradi česar je Evropska komisija tik pred zdajci, to je sinoči, federaciji evropskih prometnih delavcev dala jamstva, da bo del njihovih skrbi vključila v direktivo. V federaciji prometnih delavcev so zato nasprotovanje direktivi umaknili, parlamentarna resolucija pa je bila danes zavrnjena in odprla so se vrata za sprejem direktive.

A zdi se mi, da jamstva, ki niso zapisana na papirju, niso dovolj. Gre le za izraženo dobro voljo, tako da me samo lepe besede komisije v zadnjem trenutku žal niso prepričale.

Potrebovali bi več časa, vsaj do drugega oktobrskega plenarnega zasedanja. Tako da imam občutek, da so nas v zadnjem trenutku stisnili ob zid: vzemi ali pusti. Čeprav so v komisiji zaskrbljenost pilotov, da se bodo njihovi pogoji dela poslabšali, zavrnili z besedami, da bodo vse obstoječe kolektivne pogodbe, še posebej za pilote v velikih letalskih družbah, ostale nespremenjene, bi pričakovala bolj jasne rezultate, ki bi resnično zmanjšali utrujenost pilotov in posadk. Močno upam, da se bo to tudi v resnici zgodilo."

Poslanka je glasovala za preložitev glasovanja, a je Evropski parlament predlog zavrnil. Pri glasovanju prej omenjene resolucije, se je zatem vzdržala, saj Evropska komisija pilotom v sinočnjih pogajanjih ni dala pisnih zagotovil, da bo njihove skrbi v direktivi tudi upoštevala.