Evropska poslanka Tanja Fajon (S&D/SD) je ob razpravi povedala: "Deset let je minilo od sprejetja prve uredbe, ki je urejala pravice potnikov v letalskem prometu. Ta uredba ni več zadostna in letalske družbe jo zlorabljajo, zato  je njeno izboljšanje nujno. Potnikom moramo ponuditi večjo varnost in večjo zaščito, ne smejo se znajti v razmerah, ko so zaradi zamud ali odpovedi letov povsem nemočni. Le dvema odstotkoma potnikom, ki bi lahko zahtevali odškodnino, to uspe tudi dobiti, kar je nesprejemljivo. Ljudje nimajo zaupanja!

Letalskim družbam moramo jasno sporočiti: če se vaše letalo pokvari, je to vaša odgovornost. In če je vaš let odpovedan, morate plačati za to. Tu gre za pravice potnikov in ne letalskih družb. Predlog Evropske komisije žal preveč upošteva interese in dobičke letalskih družb.

Veseli me, da z našimi predlogi sprememb izboljšujemo obveščenost potnikov, ko gre za uveljavljanje njihovih pravic. Pogoji glede upravičenosti do odškodnine bodo bolj jasni in preglednejši. Ne bo več politike neizkoriščene vozovnice. Ne bo več izgovarjanj na tehnične težave, če bo let odpovedan. Ne bo več šikaniranja glede ročne prtljage. Imeli bomo informacijske točke na osrednjih delih letališča. Pritožbe bomo reševali hitreje. Predvideli smo konkretno pomoč, ko potniki obtičijo na letališču brez informacij ali pa zamudijo enega od letov v verigi potovanja.

Olajšati skušamo tudi potovanja invalidnim osebam in družinam z otroki, ki potujejo z vozički. Ti bi morali biti na voljo takoj ob izkrcanju iz letala.

Prepričana sem, da bo na današnjem glasovanju potrjeno delo evropskih poslancev in bo tako Evropski parlament dosegel pomembne izboljšave za potnike: da bodo ti udobno in pravočasno na sestankih in počitnicah in da bodo pravila morebitnih odškodnin učinkovito delovala," je zaključila Fajonova.