"Evropska komisija mora na območju celotne EU nemudoma začeti preiskovati, ali in kakšni goljufivi mehanizmi so vgrajeni v avtomobile v Evropi, in to ne glede na znamko avtomobila, vrsto goriva in vrsto emisije.  

Sedaj je jasno, kako zelo so potrebni Real Driving Emissions (RDE) testi,  ki se bodo začeli izvajati leta 2017. Socialisti in demokrati smo vseskozi zahtevali hitrejšo uvedbo, a žal nismo imeli podpore v EPP skupini," je ob tem dejala podpredsednica S&D, evropska poslanka Tanja Fajon. 

Stališče S&D skupine je jasno: ukiniti je treba evropski sistem,  v katerem izdelovalec avtomobilov plačuje nacionalnim testnim organizacijam testiranje svojih avtomobilov in sam izbira, kje se bodo testi izvajali. Prepričani smo, da bi EU morala slediti dobri praksi iz ZDA in ustanoviti povsem neodvisni nadzorni organ. Evropsko komisijo smo pozvali tudi, naj razmisli o dodatni zaščiti v smislu naključnega preverjanja vozil v proizvodni liniji.

"Proizvajalci vozil so namenoma kršili zakon, zavajali potrošnike, povzročali škodo okolju in gospodarstvu, posredno pa tudi svojim zaposlenim. Vse to je popolnoma nedopustno.
Bi pa evropska avtomobilska industrija ta emisijski škandal lahko izkoristila za razmislek in investicije v bolj ciljno načrtovanje in razvoj elektrifikacije evropskega voznega parka," je še dodala Tanja Fajon.