»Moj vtis je, da zaposleni za prebivalce centra lepo skrbijo, z namestitvijo, prehrano in drugo oskrbo, na voljo so jim socialni delavci, tudi prevajalci. Ni pa to nikakršen hotel, kot ga želijo prikazati nekateri. In to tudi ni njegov namen.

Prostor za izboljšave pri reševanju migrantskih vprašanj vidim v hitrejših azilnih postopkih, saj bi s tem zmanjšali negotovost ljudi, ki so socialno, čustveno in tudi fizično v naporni situaciji,«  je poudarila poslanka, ki je bila v Evropskem parlamentu dolga leta poročevalka za azilno in migracijsko politiko.

»Nenehno se moramo zavedati, da gre za ljudi, ne za številke, da gre za resnične človeške stiske. Zato je treba poskrbeti, da prebivalcem v centru niso kršene človekove pravice. Ob kakršnih koli nepravilnostih pa pričakujem ustrezen odziv pristojnih organov, ne nazadnje tudi varuha za človekove pravice,« je dejala Tanja Fajon.