Z namestnikom direktorja Tomažem Martinom Jamnikom in državnim sekretarjem Ministrstva za promet Janezom Požarjem je spregovoril o prometnih koridorjih in obljubil, da bo podprl bo prizadevanja Luke, da koprsko pristanišče v Bruslju vključijo v vseevropski prometni koridor Jadran-Baltik: “Luka Koper ni pomembna samo za Slovenijo, temveč predstavlja dodano vrednost vsej Evropski uniji. Pomembno pa je, da ta prizadevanja podpre tudi vlada." 
Brian Simpson se je strinjal, da je za Slovenijo vitalnega pomena tudi vključitev v Sredozemski koridor, ki povezuje evropski zahod z vzhodom, poudaril pa tudi, da bi vsa severno-jadranska pristanišča morala nastopati skupaj - tako bi bolje konkurirala pristaniščem severne Evrope.
Uredbo, ki na novo definira transportne koridorje v Evropi, je Evropska komisija predstavila oktobra lani, v odboru za promet jo bodo predvidoma obravnavali junija, parlament pa naj bi o njej odločal na septembrskem  plenarnem zasedanju. "Čeprav smo pozni, je še vedno čas, da Slovenija nadoknadi zamujeno in doseže, da bo Luka Koper vključena v pomembne osi, ki Sloveniji in Evropi zagotavljajo enostavnejše doseganje svojih tržišč," je povedala Tanja Fajon.
Po obisku pristanišča je Brian Simpson na pobudo župana občine Komen Danijela Božiča odšel na Kras, da bi se seznanil s projektom Kras-Carso, ki ga z namenom povezovanja in ustvarjanja skupne "blagovne znamke" ustvarja 10 županov slovenskih in italijanskih kraških občin. Po ogledu Socerba, Lipice, Škocjanskih jam, Štanjela je dejal: "Kras je dobro varovana skrivnosti, ki pa jo boste morali odkriti Evropejcem, če želite razvijati turizem. Bistvena pri tem je infrastruktura in dostopnost," in poudaril, da je treba zagotoviti tudi možnost, da turisti kaj zapravijo. 
Tanja Fajon se je strinjala, da imamo veliko izvrstnih projektov, ki pa se ne ponudijo kot celota. Za uspeh bo zato nujno potrebno koordinirano sodelovanje, ki ga morata podpreti tudi vladi obeh držav. Tako bodo tudi možnosti za pridobivanje evropskih sredstev veliko večje.
Gostja pogovorov o razvojnih vizijah je bila še evropska poslanka iz Italije Debora Serracchiani, ki je dejala, da je pri razvoju turizma treba upoštevati tudi naravo, ki je na Krasu še precej nedotaknjena. Novi cestne ali železniške povezave ne smejo uničevati okolja.
Župani so soglašali, da bi morali skupno turistično ponudbo Krasa graditi in tržiti na območjih Nature 2000, na gastronomiji in ekološko pridelani hrani ter na vsem občinam skupnih obeležjih prve svetovne vojne; bližajoča se stota obletnica njenega začetka bi v turističnem smislu lahko pomenila pravi hit.
Danes se je Brian Simpson dopoldan srečal z vodstvom Slovenskih železnic. Pogovori so tekli o nedavnem prestrukturiranju podjetja ter seveda o prometnih koridorjih. Podobno kot v Luki so se sogovorniki z direktorjem Igorjem Blejcem na čelu strinjali, da je za prihodnji nemoten promet nujno potrebna izgradnja drugega tira na relaciji Koper - Divača in da mora Slovenija doseči vključitev pristanišča v koridorja V in X. Skoraj 70 odstotkov tovora iz Luke Koper se namreč odpremi po železnici, kar je daleč največji odstotek v Evropi, ki je na poslanca Simpsona naredil velik vtis: "Slovenija absolutno ne potrebuje več avtocest, mora pa izboljšati svoj železniški sistem. Prihodnost evropskega prometa je na tirih," je dejal. Predstavnikom Slovenskih železnic je dejal, da bo (na lastno pobudo) komisarja za promet Siima Caalasa vprašal, ali pozna in podpira iniciativo Cargo X, ki s povezovanjem slovenske, hrvaške in srbske železnice pomeni velik korak v razvoju železniškega prometa na Balkanu.

Brian Simpson je svoj obisk zaključil v Državnem zboru, kjer je z vodjo poslanske skupine SD Jankom Vebrom, s člani ter direktorico Turizma Bled Evo Štravs Podlogar spregovoril o slovenskih turističnih možnostih in priložnostih. Pozdravil ga je tudi predsednik SD Borut Pahor.